כמה דקות לפני שהשנה מסתיימת

על מה אני חושבת כמה דקות לפני שהשנה מסתיימת?

על סגירת מעגל, על כל מה שקרה השנה, על העשייה שלי, ההישגים, על המישורים שבהם התקדמתי ועל האזורים שבהם אני שואפת להשתפר. 
זו היתה שנה מאתגרת מאוד. לפני קצת יותר משנה הפכתי לאמא לשניים וגיליתי עולם חדש של אתגרים. המשפט "האדם מתכנן, ואלוהים צוחק" הפך פתאום לרלוונטי מתמיד: מצאתי את עצמי מתכננת תכניות וכל פעם מחדש מגלה שכשיש שני ילדים קטנים בבית התוכניות הן רק בגדר המלצה :- )
 
ובין כל המחשבות של סוף השנה, יש מחשבה אחת עם חשיבות מיוחדת: האם אני עושה את מה שאני הכי אוהבת? 


אני הרי יודעת כבר למעלה מעשור שאופנה היא האהבה הכי גדולה שלי. זה התחיל בתיכון כשסבתא נתנה לי את מכונת התפירה שלה ותפרתי עליה בגדים ותיקים שהכי אהבתי ללבוש, אחר כך בצבא היתה לי מפקדת מדהימה שאיפשרה לי לצאת פעם בשבוע וללמוד תדמיתנות בשנקר; וכבר ביום השחרור ידעתי מה אלמד ובמה אעסוק. סיימתי 4 שנים אינטנסיביות של לימודים בשנקר, במהלכן גם התמחות כל כך נהדרת ב-Marks and Spencer's בלונדון, ולקינוח הצגתי את פרוייקט הגמר שלי בטוקיו (חוויה שלא אשכח לעולם).
 
מיד לאחר סיום הלימודים הוצאתי קולקציית ביכורים סופר צבעונית, עם כל המטען היצירתי וההשראה של פרויקט הגמר. עם הזמן, למדתי גם לגשר בין העולם של שנקר לעולם האמיתי – לבחור את הצבעים בקפידה, להרחיק קצת את הגזרות מהגוף, לשמור על איזון בין העיצוב לבין הפרקטיות. קולקציה שניה, ושלישית, בדרך הרבה התאמות אישיות לפי דרישות הלקוחות – ואיתן ההבנה שבית הספר החשוב ביותר הוא אתן – הלקוחות שלי. 
בדרך גם עברתי שתי לידות, הגוף משתנה, ופתאום אני מבינה טוב יותר מאי פעם את הצורך בבגדים שיודעים להחמיא בדיוק במקומות הנכונים.

ועכשיו בפתח השנה האזרחית החדשה אני רוצה לשאול אותך: מה הכי תרצי שאכין בקולקציה הבאה שלי? איזו שמלה או חולצה הכי אהבת ומה תרצי שאשנה? האם יש פריטים שאת אוהבת אבל משהו מפריע לך בהם? איזה פריט את חולמת שאייצר?
אולי פריט שתרצי שאשנה קצת? או אולי פריט חדש לגמרי שעדין לא נולד? אולי הנחה מיוחדת על פריט שאת חולמת עליו?
ספרי לי על החלום ואולי אוכל להגשים אותו :- )

מאחלת לכולנו שנה שבה נזכה לעשות מה שאנחנו אוהבות!


להשארת תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.